Irodai adminisztrátor munka Gödöllőn, középfokú végzettséggel


Gödöllői végrehajtói iroda keres adminisztrációs munkatársakat.

Feladatok

  • Beérkező ügyek iktatása, indítása, megkeresések kiadása, telefonos ügyintézés, hivatali kapu, cégkapu kezelése.

Elvárások

  • Középfokú végzettség, jó kommunikációs készség, önálló munkavégzés, terhelhetőség, precizitás,csapatszellem.

Előnyök

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • 8 órás bejelentett munkaviszony, határozatlan időre, 3 hónap próbaidővel.
  • Munkába járási költségtérítés

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • Nem igényel tapasztalatot

Elvárt végzettség

  • Gimnázium

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!


Hasonló hirdetések